Receptek képekkel, Sütemény receptek képekkel, Muffin receptek, Szárnyas ételreceptek, Torta receptek
Itt vagy: Gasztrostudio.hu címlap › Gasztronómiai hírek › 5000 napja nyitott ki először a Lidl Magyarországon

5000 napja nyitott ki először a Lidl Magyarországon

Lidl

5000 nappal ezelőtt, 2004-ben nyitotta meg első 12 áruházát hazánkban a Lidl Magyarország. Ma már 172 üzlettel büszkélkedhet az áruházlánc, ha összeadnánk ezek területét, tizenhétszer fednék le a Hősök terét.

Megosztás Nyomtatás

Lidl pékség

Az eltelt több, mint 14 év során hazánk meghatározó élelmiszeráruház-láncává vált a Lidl Magyarország. Vásárlói elégedettségét pedig jól szemlélteti, hogy ez idő alatt annyi tejet tettek a polcokról a kosarakba, amennyivel közel 258 olimpiai úszómedencét lehetne megtölteni, és majdnem 12 percig zúdulna a Niagara vízesés sziklái között a megvásárolt ásványvíz. Ha az 5000 nap során értékesített átlagos méretű tojásokat egymás mellé helyeznénk, közel 22-szer tudnánk lefedni az országhatárt, az értékesített liszt mennyisége közel 17 Eiffel torony súlyának felelne meg, az eladott kenyerek pedig annyit nyomnának, mint 83 000 átlagos személyautó.

A Lidl Magyarország filozófiája az elmúlt 5000 napban nem változott, azonban a kínálat sokat növekedett. Mára 1400 különböző árura bővült szortimenttel igyekszünk vásárlóink igényeit kielégíteni termékfilozófiánk négy alapelvének figyelembevételével: minőségi, friss, egészséges termékeket kínálunk kedvező árakon” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország kommunikációs vezetője.

A vásárlói igények és visszajelzések figyelembevétele mellett a vállalat folyamatosan optimalizálja kínálatát, így az utóbbi években új, egészségtudatos, glutén- és laktózmentes, valamint biotermékekkel bővítette termékszortimentjét. A Lidl Magyarország kifejezetten büszke kiváló minőségű saját márkás termékeire is, melyek minőségét számos független termékteszt eredménye és a vásárlók elégedett visszajelzései is igazolnak.

A  Lidl Magyarországról

LidlAz 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarországon 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már 172 áruházzal van jelen hazánkban, és több mint 5000 munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, de forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak.

A Lidl Magyarország az FMCG szektor meghatározó foglalkoztatójaként kiemelt figyelmet fordít munkavállalói elismerésére. Országos szinten egyedülálló ütemben és mértékben növeli munkavállalóinak bérét: 2018. március 1-jével átlagosan 20%-kal emelte bolti és raktári fizikai munkavállalói munkabérét, így 2016 januárja óta összesen 52%-os béremelést valósított meg.

A vállalat emellett különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek közel 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.


Fontos tudnivalók a 28. Budapest Borfesztiválhoz!

budavari-borfesztival-2019palota_639A Budapest Borfesztivál 28. alkalommal várja a borozni, kikapcsolódni, szórakozni vágyókat a főváros egyik legimpozánsabb helyszínén, a megújuló Budai Várban. A vendégek nappal és este is káprázatos panoráma társaságában kóstolhatják meg a közel 200 hazai és külföldi kiállító több ezer borát. Az idei év fókuszába az Egri borvidék, a Bikavérek és Egri Csillagok, a helyi gasztronómia és kultúra kerül. A borok kóstolásán kívül megismerkedhetünk a Bikavért övező legendákkal, hungarikum borunk készítésének titkaival. Európa legszebb borfesztiválján a bor és kultúra találkozását gazdag zenei és gasztronómiai kínálat teszi most is felejthetetlenné.

28. Budapest Borfesztivál 2019

budavari-borfesztival-2019_640A Budapest Borfesztivál 28. alkalommal várja a borozni, kikapcsolódni, szórakozni vágyókat a
főváros egyik legimpozánsabb helyszínén, a megújuló Budai Várban. A vendégek nappal és
esti fényében is káprázatos panorámát élvezve kóstolhatják meg a közel 200 hazai és külföldi
kiállító több ezer borát. Az idei év fókuszába az Egri borvidék, a Bikavérek és Egri Csillagok, a
helyi gasztronómia és kultúra kerül. A borok kóstolásán kívül megismerkedhetünk a Bikavért
övező legendákkal, hungarikum borunk készítésének titkaival. Európa legszebb
borfesztiválján a bor és kultúra találkozását gazdag zenei és gasztronómiai kínálat teszi most
is felejthetetlenné.

Gasztrostúdió.hu Online Gasztronómiai és Recept magazin Impresszum | Médiaajánlat | Adatvédelem | Felhasználási feltételek | +Gasztrostúdió.hu